marți, 23 octombrie 2012

Prezentare de produse

Multi vand si toti incearca sa isi promoveze produsele intr-un mod care mai de care mai explicativ si care sa atraga atentia insa mie publicitatea aceasta mi se pare cateodata foarte agresiva si lipsita de sens, in multe domenii am vazut publicitate inselatoare si in servicii de catering in Bucuresti unii chiar se intrec in imaginatie , mai ales la televizor din 10 in zece minute se intrerupe o emisiune doar pentru a face loc produselor publicitare si acest lucru mi se pare deranjant, cateodata o pauza de publicitate vine bine deoarece mai folosim pauzele pentru un sandwich sau pentru a merge la toaleta dar in decurs de o ora aceste televiciuzi fac prea multe pauze si mie nu imi place, nu stiu daca lumii le place, dar mie nu, si in afara de asta, cand e reclama eu nu ma uit, ma joc pe telefon sau imi fac alte necesitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu